Żyj jak kierowca F1

Nigdy nie unikamy wyzwania w Ape to Gentleman, więc kiedy Sure Men przyszli do nas ze swoim specjalnym antyperspirantem Williams Racing i wyzwaniem życia jak kierowca F1, musieliśmy powiedzieć tak.

Jak większość z Was wie, F1 to jeden z najbardziej wymagających sportów na świecie, w którym kierowca może doświadczyć siły do ​​5G podczas hamowania i pokonywania zakrętów, prędkości ponad 200 mil na godzinę, 0-60 mil na godzinę w około 2 sekundy i tętna, które będzie czasami przyspieszaj o 200 uderzeń na minutę i średnio przez 150 uderzeń na minutę przez długie okresy. Eksperci przewidują, że ciśnienie krwi wzrośnie o 50%, a typowy wyścig jest uważany za odpowiednik biegu maratonu i spalenia 1,200 kalorii. Należy również pamiętać, że temperatura w kokpicie może przekraczać 50oC, a kierowca musi utrzymywać maksymalne stężenia przez 2 godziny lub ponad 200 mil.

Dwa kluczowe obszary walki z wymaganiami F1 to między innymi dieta i ćwiczenia, więc wyzwanie Sure’a było odpowiednie. Otrzymaliśmy dietę i plan żywieniowy, których należy przestrzegać przez pięć dni przed weekendem wyścigowym, w którym odbywają się wyścigi samochodowe. Oczywiście współpracował z zespołem fitness i dietetykiem Williams Racing, aby opracować plan ćwiczeń, diety i odżywiania zainspirowany planem Valtteri Bottas i Felipe Massy.

Ćwiczenie

Redaktor Ape – Chris Beastall zaraz wybiega biegiem

Jak można się spodziewać, jazda bolidem F1 stawia różne wymagania karoserii, a program, który otrzymaliśmy, był zaspokajany; trening siłowy dla wzmocnienia, cardio dla poprawy kondycji i obwody – połączenie tych dwóch.

Dieta

Smażony łosoś, pędy szparagów, brązowy ryż, jarmuż i suszone pomidory

Otrzymaliśmy sugerowany plan posiłków, który miał na celu dostarczenie proporcji makroskładników wynoszącej 40% białka, 40% węglowodanów i 20% zdrowych tłuszczów.

  • Przykłady białek: Makrela, chuda wołowina mielona, ​​tuńczyk lub indyk.
  • Przykłady złożonych węglowodanów: rośliny strączkowe, komosa ryżowa, warzywa i owoce.
  • Przykłady zdrowych tłuszczów: awokado, jajka, orzechy, oliwki i oliwa z oliwek.

Dostaliśmy ścisły plan dietetyczny, ale mówiąc to, był wyjątkowo smaczny i łatwy w przygotowaniu.

Wnioski

Szczerze mówiąc – początkowe zadanie wydawało się trochę przytłaczające – z późnymi nocami w biurze, podróżami i sesjami zdjęciowymi, aby żonglować, dopasowanie wszystkiego do siebie będzie wyzwaniem.

Jednak pod koniec 5 dni nadeszła realizacja – jedzenie było łatwe do przygotowania i szybkie, a plan ćwiczeń, podczas gdy wyczerpujący był czymś, do czego należało się zaangażować i dla większego dobra (mnie).

Nowy antyperspirant Sure Williams Racing, część serii Sure, zawiera Motionsense; przełomowa, opatentowana technologia zawierająca mikrokapsułki, które łamią się pod wpływem tarcia, uwalniając przypływy świeżości przez cały dzień. To świetny sposób na przygotowanie się i kontrolowanie potu, niezależnie od tego, czy siedzisz w nieprzewidywalnym miejscu kierowcy Williams Racing F1, czy blogera pod presją (sugerowana cena: 125 ml, 3.29 £ *). * Cena zależy wyłącznie od sprzedawcy.

Podczas programu był punkt w połowie drogi, w którym wydarzyły się dwie rzeczy; jeden – bycie zdrowszym poprzez prawidłowe odżywianie i ćwiczenia z pewnością poprawia koncentrację, poziom energii i ogólne samopoczucie, a dwa – uświadamianie sobie, jak bardzo oddany musi być kierowca F1. Nie jestem pewien, czy jestem całkiem gotowy na wyścigowy weekend wyścigów samochodowych, chociaż mając szansę – nie odmówiłbym.

suredeodorant.co.uk

Dodaj komentarz