W drodze, postój w Peak District

Sponsorowane przez BP

Każdego lata coraz więcej wczasowiczów udaje się w odległe miejsca, aby uzyskać idealną opaleniznę i malownicze zdjęcia w mediach społecznościowych. Czasy, w których Brytyjczycy stawiali czoła swemu notorycznie nieprzewidywalnemu klimatowi i gromadzili się tłumnie na własne plaże, są zagrożone przejściem do historii starożytnej.

ape_3505

Jednak wraz ze stresem i komplikacjami związanymi z podróżowaniem liniami lotniczymi, które zaczynają graniczyć z absurdem, a wakacje za granicą stają się dla wielu bardziej rytuałem niż celem aspiracji, brytyjska „ Staycation ” – czyli robienie wakacji w zaciszu twój własny kraj dokonuje pewnego odrodzenia.

ape_3498

Mając to na uwadze, kiedy BP rzucił wyzwanie kilku członkom Ape Team, aby wybrali się na nasz własny pobyt na weekend z wycieczkami po drogach i jazdą na rowerze w malowniczej angielskiej scenerii Peak District, skorzystaliśmy z okazji.

ape_3496-2

Ape’s Jack napełniany benzyną bezołowiową BP Ultimate – w tym technologia ACTIVE; Najlepsze paliwo BP do czyszczenia silników benzynowych. Zaczyna działać od pierwszego napełnienia, pomagając usunąć szkodliwy brud z silnika i powstrzymać jego powrót. Przy ciągłym użytkowaniu BP Ultimate Unleaded z technologią ACTIVE pomaga utrzymać płynną pracę silnika i jego najlepsze osiągi, a także pomaga zmniejszyć ryzyko nieplanowanej konserwacji.

Po zatankowaniu paliwa ruszyliśmy w drogę i szybko znaleźliśmy się w jednej z najpiękniejszych scenerii w kraju i rozpoczęliśmy dzień jazdy na rowerze po pięknych i cichych drogach.

ape_3549

Podczas podróży samochodem nie mogliśmy powstrzymać się od nostalgii za podróżami drogowymi, które były rytuałem przejścia dla tak wielu z nas w dzieciństwie. Pakowanie samochodu na długą jazdę i dłuższe lato, niekończące się rundy gry w tablice rejestracyjne, napełnianie cukrem i emocje związane z wreszcie dotarciem do celu po milionie „czy jeszcze tam jesteśmy”. Choć może się to wydawać sprzeczne z intuicją, staycation ożywia tego dziecięcego ducha przygody i podniecenia, którego doświadczasz podczas pierwszych kilku wakacji.

ape_3553Po długim, ale zabawnym dniu jazdy na rowerze zatrzymaliśmy się na przekąskę w barze i restauracji Greyhound w Cromford, miejscu o głębokiej historii, związanym z rodziną i biznesem Richarda Arkwrighta. Zróżnicowany wybór potraw i napojów przyciągnął do tego regionu wielu podróżników, rowerzystów i turystów.

ape_3700

W weekend zatrzymaliśmy się w hotelu Peacock w Rowsley. Pierwotnie Manor House, piętnastopokojowy zabytkowy budynek klasy 15 znajduje się pięć minut jazdy od Bakewell lub Chatsworth House i stanowi doskonałą bazę wypadową do zwiedzania podczas naszego pobytu.

ape_3486

Wnioski

ape_3533Podsumowując, weekend doprowadził nas do odkrycia, że ​​nie musisz odbywać długodystansowego lotu, aby polować na przygodę, a podróżowanie po pasach Peak District w BMW było z pewnością lepszym rozwiązaniem niż spędzenie niezliczonych godzin w ciasnym samolocie. . Nie mówimy, że nigdy nie powinieneś spędzać wakacji za granicą, oczywiście, doświadczanie innych klimatów, kultur i kuchni może być równie satysfakcjonujące. Ale jeśli masz dość stresu i chaosu związanego z podróżowaniem za granicę każdego lata, rozwiązaniem mogą być wakacje w domu.