Tom Ford Grey Vetiver sprzedaje się silnie

Według źródeł branżowych w pierwszym tygodniu sprzedaży zapach Tom Ford Grey Vetiver przekroczył prognozy sprzedaży o 25 procent.

Zapach, trzeci zapach stworzony przez projektanta specjalnie dla mężczyzn, ukłonił się 27 sierpnia w Bloomingdale’s. Pojawi się w sklepach specjalistycznych, w tym Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus i Nordstrom pod koniec tego miesiąca, a na całym świecie od listopada.

„Zapach rozpoczął się całkiem nieźle i jesteśmy przekonani, że będzie to jeden z naszych najlepszych premier tej jesieni” – powiedziała rzeczniczka Bloomingdale’s. Według źródeł branżowych, Gray Vetiver przewyższy łączną sprzedaż Tom Ford for Men i Tom Ford Extreme i wygeneruje w pierwszym roku globalną sprzedaż detaliczną w wysokości 15–25 mln USD.

„Wetyweria zawsze była jedną z moich ulubionych esencji” – powiedział projektant. „To uniwersalny element męskiej garderoby. Przywołuje męski styl lat sześćdziesiątych, który uważam za tak elegancki i który ukształtował mój świat odzieży męskiej. Jest solidny, jak człowiek, który nosi szyty na miarę garnitur lub inwestuje w ręcznie robione buty ”.

Sok zapachowy, który zmieszał Firmenich, zawiera nuty wetywerii, kwiatu pomarańczy, grejpfruta, aromatycznej szałwii, irysa, gałki muszkatołowej, pimiento, bursztynu i mchu dębowego. 50 ml. butelka wody perfumowanej kosztuje w USA 85 dolarów

Dodaj komentarz