Technologia x Moda: dunhill Wprowadzenie luksusowej rzeczywistości rozszerzonej

 

Alfred Dunhill Aurasma współpracowali, aby stworzyć wyjątkowe cyfrowe doświadczenie, kierując kreatywnością rozszerzonej rzeczywistości w dziedzinie luksusu i handlu detalicznego. Wcześniej niespotykana w branży luksusowej, dunhill zastosuje technologię Aurasma – wiodącą platformę rzeczywistości rozszerzonej, która wykorzystuje smartfony i tablety do rozpoznawania obrazów w prawdziwym świecie – w celu wzbogacenia Kampania głosowa Jesień Zima 2011. Jako pionierskie innowacyjne media ożywiające obrazy, każdy przejaw kampanii Voice można teraz przekształcić w ruchome obrazy i platformę transakcyjną.

Ta technologia jest ewolucją kodu QR i pozwala każdemu obrazowi działać jako wyzwalacz, zamiast polegać na symbolu.

 

Aplikację Aurasma Lite można pobrać za darmo z App Store i od 31 sierpnia trzymać ją nad każdym z nowych obrazów kampanii Dunhill Voice, aby ożywić je, a także bezproblemowo łączyć się ze sklepem detalicznym Dunhill, w którym można „ kupować kolekcję ” lub dowiedz się więcej o obsadzie kampanii Voice. Aplikacja nie ogranicza się do reklam drukowanych, ale działa również z naszymi billboardami i iteracjami online.

Uwaga: jeśli podczas pobierania aplikacji zostaniesz zapytany, czy widzisz symbol „A”, powiedz TAK.

Aurasma

Aurasma to rewolucyjna platforma rzeczywistości rozszerzonej, która wykorzystuje zaawansowaną technologię rozpoznawania obrazu do łączenia światów fizycznych i wirtualnych. Używając smartfona lub tabletu, Aurasma jest w stanie rozpoznawać obiekty w rzeczywistym świecie i nakładać ten widok na interaktywną warstwę wirtualnego świata. Aurasma została stworzona przy użyciu wiodącej w branży technologii firmy Autonomy.

Pobierz aplikację dunhill Augmented reality z iTunes tutaj.

Dodaj komentarz