Paul Smith Man przybywający we wrześniu

Londyn – Paul Smith Man pojawi się w stoiskach zapachowych od września. Najnowszy męski zapach brytyjskiego projektanta ma stanowić odrażający portret współczesnego mężczyzny Paula Smitha.

„Chcieliśmy przetłumaczyć kogoś, kto jest pewny siebie i swojego stylu bez pretensjonalności” – powiedział Pierre Desaulles, menedżer marki w firmie Inter Parfums SA, która posiada licencję Smitha na zapachy. „On zakłada swój gust”.

Ten styl jest interpretowany za pomocą matowego czarnego prostokątnego flakonu, na którym widnieje nazwa zapachu w jasnożółtych i białych literach. Charakterystyczny dla marki wielokolorowy wzór w paski pojawia się w dyskretny sposób na zewnętrznym opakowaniu zapachu. Alan Aboud pracował nad projektem opakowania zapachu i reklamą ze Smithem, który wykonał soczewkowanie jednostronicowej reklamy drukowanej.

Według Desaulles, sok z korzenno-kwiatowo-drzewnego zapachu został również zmieszany, aby był ciepły i zmysłowy. Nathalie Lorson firmy Firmenich przygotowała wodę toaletową, która zawiera nuty yuzu, bergamotki, anyżu, paczuli, kadzidła, irysa, fiołka i bobu tonka. Paul Smith Man będzie dostępny w wersjach 30, 50 i 100 ml. butelki z aerozolem i będą sprzedawane w Wielkiej Brytanii po odpowiednio 24 funtach, 34 funtach i 48 funtach, czyli 39.50 dolara, 56 dolara i 79 dolara według aktualnego kursu. Jego linia pomocnicza obejmuje balsam po goleniu i dezodorant w sztyfcie.

Od sierpnia zapach będzie kłaniać się na całym świecie, z wyjątkiem Stanów Zjednoczonych. Oczekuje się, że w okresie od lipca do grudnia sprzedaż w Wielkiej Brytanii wyniesie 1.5 miliona funtów, czyli 2.5 miliona dolarów.

Dodaj komentarz