Okulary Oliver Peoples – Desert Stories

Firma Oliver Peoples została założona w 1987 roku wraz z otwarciem swojego pierwszego butiku w sercu West Hollywood w Kalifornii.

Od tego czasu firma stała się jedną z wiodących światowych marek okularów, prowadząc dystrybucję do ponad 60 krajów na całym świecie.

Z okazji 30-lecia markith Rocznica Oliver Peoples współpracował ze znakomitym fotografem Peterem Lindberghiem przy swojej najnowszej kampanii „Desert Stories”.

próbka-kampanii-oliver-peoples-30-rocznica-39

W swojej karierze Lindbergh wprowadził nowy standard prawdy poprzez swoje uczciwe i intymne portrety. Lindbergh przenosi tę perspektywę do Desert Stories, które jest najnowszym rozszerzeniem eksploracji kalifornijskich korzeni marki.

30th Rocznicowa kampania opowiada o czterech przyjaciołach, którzy odkrywają opuszczoną restaurację na bocznych drogach pustyni Mojave.

Ikona mody Amber Valetta przewodzi gwiazdorskiej obsadzie modelek, reprezentujących zarówno godne uwagi dziedzictwo Olivera Peoplesa, jak i ambitną przyszłość marki; w tym model de jour z lat 90., Alex Lundqvist, aktualny zszywacz redakcyjny, Jac i nowicjusz Levi Dylan – syn Jakoba Dylana i wnuk Boba Dylana.

próbka-kampanii-oliver-peoples-30-rocznica-37

„Podczas tworzenia koncepcji kampanii i historii związanej z tym przełomowym rokiem dla Oliver Peoples, wróciłem myślami do początku.

próbka-kampanii-oliver-peoples-30-rocznica-54

Kiedy Oliver Peoples został założony w 1987 roku, marka rzuciła wyzwanie ostentacyjnym trendom w dziedzinie okularów tamtej epoki dzięki zdecydowanie klasycznej estetyce.

próbka-kampanii-oliver-peoples-30-rocznica-51

Było to mniej więcej w tym samym czasie, gdy Peter Lindbergh wkroczył na scenę i zmienił spojrzenie na piękno mody poprzez swoją surową i minimalistyczną fotografię. Jestem fanem twórczości Petera od tamtych wczesnych lat i skorzystałem z okazji, aby pracować z nim przy kampanii z okazji 30-lecia Olivera People.

próbka-kampanii-oliver-peoples-30-rocznica-41

Jego obrazy mają dla nich czystość i głębię, które wytrzymują próbę czasu. Jego zdolność do uchwycenia historii w oczach fotografowanych osób sprawia, że ​​idealnie nadaje się do fotografowania okularów.

próbka-kampanii-oliver-peoples-30-rocznica-40

Przeglądając ostatnie zdjęcia, które złożyły się na kampanię Desert Stories, z pewnością można poczuć filmowy wątek, który przenosi zdjęcia z „zwykłych obrazów” do sztuki ”. – Giampiero Tagliaferri, dyrektor kreatywny Oliver Peoples

próbka-kampanii-oliver-peoples-30-rocznica-33

Desert Stories, autor: OLIVER PEOPLES 

Dodaj komentarz