Nike Barbershop

 

W grze, w której stroje drużynowe i branding są jednolite, swoboda wyrażania siebie przez graczy opiera się na dwóch głównych elementach – wyborze butów i sposobie pielęgnacji. Będąc już liderem w zakresie innowacji, kolorów i konstrukcji butów, Nike zdecydowało się zająć innym, często dyskutowanym aspektem wizerunku piłkarza; mianowicie ich fryzury.

Kontynuując ich „Teraz jest mój czas”, Nike uruchomiło Nike Barbershop Aplikacja, która pozwala fanom zobaczyć, jak wyglądaliby z kultowymi fryzurami piłkarzy. Uznając, że Twoja fryzura często odzwierciedla Twój styl gry, Nike dało Ci wybór w oparciu o 10 najbardziej wyrazistych piłkarzy naszego pokolenia; od Mario Ballotelli Danny Welbeck, do Zlatan Imbrahimovic i wschodząca gwiazda Neymar.

Nike Barbershop został uruchomiony przez wirusa typowego dla włoskiego napastnika Mario Balotelli. Zastanawiając się nad wyborem fryzury, Mario zostaje zapytany:

Fryzjer: Więc czego ty chcesz?

Mario balotelli: Być zapamiętanym.

Same fizyczne Nike Barbershops są zlokalizowane na całym świecie w Mediolanie, Paryżu, Buenos Aries, Madrycie, Meksyku oraz w domu Euro 2012 w Warszawie.

Pandemia Nike Barbershop ponadto podkreśla związek między pielęgnacją a tożsamością sportową. Lubimy.

Odwiedź sklep Nike Barbershop go.nike.com/NikeBarbershop

Dodaj komentarz