Monocle – Scent Three: Sugi

Magazyn Global-affairs Monocle niedawno wydał trzeci zapach współpracujący z Commes des Garçons; Zapach trzeci: Sugi. Ten dodatek był długo oczekiwany po światowym sukcesie Monocle w 2008 roku wraz z debiutem Scent One: Hinoki oraz w 2009 roku z Scent Two: Laurel. Zapach pojawił się we wszystkich pięciu sklepach Monocle, a także w londyńskim Dover Street Market i Tokio.

Ten lekki, wyrafinowany i orzeźwiający zapach został stworzony przez Antoine’a Maisondieu, głównego perfumiarza Comme des Garçons w Paryżu, i został zainspirowany sugi; popularna japońska roślina ozdobna, znana również jako japoński cedr.

Sugi bez trudu wypada obok innych zapachów Monocle, Hinoki i Laurel, jednak nadaje nowy wymiar gamie zapachów, dodając świeżości i delikatności. Ten energetyzujący zapach unisex ma górne nuty śródziemnomorskiego cyprysu i madagaskiego pieprzu, a następnie cedru z Wirginii, irysa z Florencji oraz sosny i haitańskiej wetywerii.

Sugi jest zapakowany w odważne, ale wyrafinowane żółte pudełko stworzone przez dyrektora kreatywnego Monocle Richarda Spencera Powella i jego zespół projektowy w Londynie, aby odzwierciedlić wyrafinowane wartości zarówno Comme des Garçons, jak i Monocle. Butelka z matowego szkła o pojemności 50 ml w tym samym żółtym kolorze ma rozpoznawalny design i czcionkę Monocle.

monocle.com

Dodaj komentarz