Letnie zapachy sportowe

Wraz z nadejściem pracowitego lata sportowego, w sferę pielęgnacji męskiej skóry nadeszła fala zapachów „Sport”; zasadniczo świeższe, lżejsze i bardziej pikantne wersje popularnych męskich zapachów. Nie zawsze kończą się sukcesem – powtarzanie czegoś, co już jest popularne, jest niebezpieczną grą, myśli Coca-Cola. Niektóre jednak działają, a cztery najlepsze można znaleźć poniżej:

Boss Bottled Sport marki Hugo Boss

Z Jenson Button jest zapalony Boss Bottled Sport noszący, ma silnego ambasadora sportu. Bardziej „energetyczna” wersja zawsze popularnego Boss Bottled zawiera cytrusowe nuty połączone z czystymi, świeżymi nutami serca na aromatycznej, drzewnej bazie. Pozostaje wierny swoim korzeniom Boss Bottled, płynnie łącząc się w te „letnie nuty”.

49 £ / 100ml z theperfumeshop.com

Polo Blue Sport marki Ralph Lauren

Oryginalne Polo Sport było doskonałym zapachem i już (słusznie) można powiedzieć, że było zapachem sportowym. Ralph Lauren ma długą historię wsparcia sportowego, więc wybaczono mu. Gra o tematyce morskiej Polo Blue SportAromatyczny cytrusowy zapach pozostaje wierny swoim korzeniom Polo Sport, ale z powodzeniem obnaża jaśniejsze nuty środkowe i górne, między innymi mrożoną miętę i mandarynkę.

60 £ / 125ml z harrods.com

Armani Code Sport Athlete użytkownika Giorgio Armani

Armani Code Sport Athlete jest inspirowany Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie w 2012 roku, a sam Giorgio Armani zaprojektował stroje włoskiej drużyny olimpijskiej. Nic dziwnego, że butelka jest elegancka i stylowa, a Athlete różni się od zwykłego Sport Code jedynie subtelnym niebieskim odcieniem. Inspiracją są tu owoce cytrusowe z Morza Śródziemnego, z bergamotką i mandarynką. Pikantny środek imbiru i różowego pieprzu połączony z drzewną bazą.

39.50 £ / 75ml ze strony boots.com

Givenchy Zagraj w Sport od Givenchy

Givenchy Play został uruchomiony w 2008 roku i od tego czasu pozostaje popularny. Charakterystyczne dla Play drewno Amyris pozostaje obecne przez cały czas, ale Uprawiać sport ma ekstra świeży kop z obecnością bergamotki, mięty i imbiru. Twarzą kampanii jest Justin Timberlake, znany ze swojej energicznej osobowości. Znowu warto wspomnieć o butelce, o wyglądzie iPoda i prawdopodobnie najbardziej sportowej ze wszystkich w dotyku i rozmiarze.

55.50 GBP / 100 ml z johnlewis.com

Dodaj komentarz