Lacoste Challenge EDT

Nie jestem osobą, która wierzy w kampanie reklamowe wspierane finansowo, zestawiające ze sobą wszystkie superlatywy pod słońcem, aby przekonać nas, że nasze pieniądze są dobrze wydawane. To powiedziawszy, wierzę w udzielanie kredytów tam, gdzie jest to uzasadnione. To może być jeden z tych przypadków. Chociaż niezwykle przereklamowany zapach Lacoste Challenge EDT jest w rzeczywistości dobry.

Chociaż ich kampanie reklamowe sugerują, że są skierowane do młodszych odbiorców (w końcu twarzą kampanii jest Hayden Christensen), sam zapach ma swój własny pomysł; pikantne nuty serca i bazy przypominają bardziej zapach z przeszłości niż ogólnie jaśniejsze zapachy współczesności:

Lacoste Challenge łączy natychmiastową mocną witalność cytrusów i imbiru z głębokim bogactwem i mocą drzewnej bazy. Poczucie swobodnej elegancji, zaprojektowane dla wszystkich metropolitów z duchem zabawy, oddaje esencję pewności siebie i przygody nowoczesnego mężczyzny Lacoste.

  • Nuta głowy – Tangerine Lemon dla energii i szybkości
  • Nuta serca – imbir, dla mocy i witalności
  • Nuta podstawowa – Teak i Ebony, dla głębi i mocy

Lacoste składa hołd swojemu tenisowemu dziedzictwu w swoich produktach, a Challenge nie jest inne; kształt jest inspirowany uchwytem rakiety tenisowej i jest miękki w dotyku. Asortyment składa się ze zwykłych męskich elementów do pielęgnacji; Dezodorant (w kulce i spray), żel pod prysznic, balsam po goleniu i balsam po goleniu. Nie pozwól, aby kampania reklamowa Cię zniechęciła, zdecydowanie warta powiewu.

Dodaj komentarz