James Perse

Evelyn Waugh powiedziała kiedyś o Nowym Jorku: „W tym mieście bowiem w powietrzu panuje nerwica, którą mieszkańcy mylą z energią”. Enigmatyczny zgiełk Miasta, które nigdy nie śpi jest tak samo nieokreślony, jak uzależniający. Dziś nasza podróż prowadzi nas do antytez wspomnianego miasta; na zachodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych, do kontrastowego, wyluzowanego Los Angeles w Kalifornii.

Jeśli marka może uosabiać miasto, stan lub styl życia, to właśnie nią jest James Perse. Pan Perse, urodzony w Los Angeles jako właściciel nowatorskiego butiku w Los Angeles; Maxfield został odsadzony na eklektycznej mieszance mody i plaży. Wpływy w młodości, które ukształtują jego przyszłość.

W 1994 roku Perse wypuścił na rynek linię t-shirtów, która szybko zyskała popularność – dzięki jego dbałości o płynne połączenie luksusu z łatwymi w noszeniu podstawami swobodnego noszenia. W 1996 r. Pojawiły się pierwsze kolekcje „James Perse” (dla kobiet); Standardowy James Perse za wysokiej jakości produkty podstawowe i James Perse Los Angeles za gotowe produkty. A w 1998 roku pojawiła się długo oczekiwana kolekcja męska.

Marka James Perse łączy w sobie pasję Perse do ciepłego kalifornijskiego życia na świeżym powietrzu, zamiłowanie do minimalistycznej architektury, a także skupienie się na elegancji i komforcie, łącząc wyrafinowanie z prostotą.

James Perse otworzył swój pierwszy sklep detaliczny w Stanach Zjednoczonych w 2003 roku i od tego czasu rozszerzył swoją działalność na Kanadę, Anglię i Japonię.

JamesPerse.com

Dodaj komentarz