Guinness „Made of More” Home Nations

Przed zbliżającymi się jesiennymi mistrzostwami Guinness wydał cztery materiały, które mają przyciągnąć fanów każdej z Krajów Ojczystych. W kampanii reklamowej występują mistrzowie rugby; Jonny Wilkinson, Shane Williams, Bill McLaren i zespół Munster z 1978 roku.

Treść koncentruje się na wewnętrznych cechach, takich jak pokora, poświęcenie, wiara w siebie i niepohamowany duch, w przeciwieństwie do typowej fizyczności rugby i brutalnej siły. Kampania świętuje triumf tych cech, które pomogły bohaterom reklam pozostawić trwały ślad w grze.

  1. Jonny Wilkinson: Merci, skupia się na pokorze, oddaniu grze i nieustępliwym postanowieniu odbicia się od szeregu kontuzji, dzięki czemu jest tak samo kochany w Tulonie, jak w Anglii.
  2. Shane Williams: Mind Over Matter, celebruje determinację walijskiego skrzydłowego, by udowodnić ludziom, że się mylą po tym, jak powiedziano mu, że jest za mały, aby poradzić sobie w rugby.
  3. Bill McLaren: Irrepressible Spirit, przygląda się, jak legendarny komentator pokonał gruźlicę, która skróciła jego karierę i znalazł drogę do gry, którą uwielbiał zostać Voice of Rugby.
  4. Munster: David and Goliath, opowiada o historycznym zwycięstwie irlandzkiej drużyny Munster nad Nową Zelandią, podczas którego grupa zwykłych ludzi stawiała czoła okolicznościom, aby osiągnąć coś niezwykłego.

Więcej na YouTube / Guinness.

Dodaj komentarz