Ford Focus RS

Na papierze Ford Focus RS już wiele się dzieje. Nosi jedną z najfajniejszych plakietek szybkich samochodów w branży, może przejechać od 0 do 62 mil na godzinę w 4.7 sekundy i kosztuje mniej niż 30,000 funtów.

Co więc mógłbyś dodać do tego koktajlu, aby go ulepszyć? Prosty, przycisk drift – przycisk, który zmienia codziennego hatchbacka w dziką bestię.

Zadymiona, boczna głupota jest możliwa dzięki dość złożonemu, ale bardzo wydajnemu systemowi napędu na cztery koła Forda. Podczas normalnej codziennej jazdy moc silnika 345-litrowego z turbodoładowaniem o mocy 2.3 KM jest przesyłana jednakowo na wszystkie cztery koła, ale wybierz tryb driftu, a komputery pokładowe samochodu manipulują rozdziałem mocy, aby pomóc ją przesunąć na boki.

Około 70% mocy silnika jest następnie przesyłane na tylne koła, co pozwala utrzymać ogromne zaspy niszczące opony. Ale nie musisz być Stigiem, aby kierować go we właściwym kierunku, ponieważ sprytny system napędu na cztery koła Forda zapobiega zginaniu RS wokół drzewa.

Ale kiedy nie dryfujesz do Waitrose, RS to naprawdę szybki hot hatch. Ogromna przyczepność dzięki układowi napędowemu na cztery koła i niewiarygodnie bezpośrednie sterowanie pozwalają być dokładnym i niesamowicie szybkim na drodze. Zdejmij nogę z gazu, a witają cię dzikie trzaski z wydechu.

Podczas gdy wygląd zewnętrzny wygląda jak część, kabina jest nieco mniej wyrafinowana, co w porównaniu jest jednak nieco proste – w pewnym sensie dodaje gokartowi charakteru i charakteru tego surowego wyścigowca. Prawdę mówiąc, patrzysz na jeden z najlepszych hot-hatterów, jakie kiedykolwiek wyprodukowano.

ford.co.uk

Dodaj komentarz