„Better Thinking” x Parker Pen

Parker, firma zajmująca się luksusowymi piórami założona przez George’a Safforda Parkera w Janesville w stanie Wisconsin, produkuje przybory piśmiennicze od 1888 roku. Aby uczcić ich ponad 125-letnią historię, otrzymaliśmy Parker Sonnet – wieczne pióro składające się z 17 części, stalówki z litego 18-karatowego złota i poważnie przystojna, wyrafinowana, rzeźbiona metaloplastyka.

Poza darem pióra Parker rzucił Ape wyzwanie „Better Thinking”. Sedno; żeby napisać o tym, jak sięgnęliśmy po długopis, odkryliśmy jaśniejsze myśli i spisaliśmy lepsze pomysły. Było to wyzwanie, które od razu nas zaciekawiło. W szybko zmieniającym się świecie internetu, w którym zawsze jesteśmy połączeni; czy to za pośrednictwem laptopa, iPada, iPhone’a (i BlackBerry) – jest nieubłagane.

1931537_snnt_imggb_202.jpg

Ta nieustanna łączność to coś, na co wielu narzeka, ale jest to również pozytywne – możemy zużywać więcej informacji niż kiedykolwiek wcześniej i szybciej. Robi się szybciej. Jednak jednym z obszarów, które według nas cierpią w Ape, jest kreatywność. Czas pomyśleć. A kampania Parkera „Lepsze myślenie” ma na celu ożywienie kreatywności.

Prawdę mówiąc, kampania była dla nas w odpowiednim momencie – w pracowitym okresie świątecznym istnieje tendencja do przyklejania się do iPhone’a, jakby był jedynym źródłem tlenu. Więc w świetle tego – zdecydowałem się wziąć mój Parker Sonnet, owinąć się w płaszcz z gęsi kanadyjskiej z filiżanką gorącej świeżo zmielonej czarnej kawy i usiąść na świeżym wiejskim powietrzu, aby po prostu stworzyć lepszą zawartość. Żadnego urządzenia elektronicznego w zasięgu wzroku. To było całkowicie wyzwalające, rozjaśniające i twórczo produktywne.

długopis parker

Wykorzystałem ten czas, aby zaplanować strategię na najwyższym poziomie dla Ape; przegląd tego, co staramy się przekazać naszym czytelnikom w najbardziej efektywny i dokładny sposób. Jest coś wyjątkowego w mnóstwie myśli i pomysłów przenoszonych z pióra na papier, w porównaniu z klawiaturą i edytorem tekstu. Będzie się to działo częściej.

Ta historia dotyczy wszystkich. Chwila uważności. Oderwij się od rutynowego i elektronicznego uzależnienia, weź długopis – i planuj, myśl, twórz, rób coś niezwykłego. To takie orzeźwiające. Oczywiście, chwalimy Parkera, nie tylko za zapewnienie wyjątkowo stylowego i klasycznego długopisu, ale także za wyczarowanie tak pełnowartościowej kampanii.

Więcej na www.parkerpen.com – bądź kreatywny.

Dodaj komentarz