Aspesi: The Classic w nowoczesnym formacie

 

Od momentu powstania przez Alberto Aspesi w 1961 roku marka Aspesi została zdefiniowana przez dążenie do podstawowych, ponadczasowych klasyków, a ich najnowsza kolekcja jesień / zima jest świadectwem tego ideału. Wyszarz ujęcia modelu, zamień ustawienie studyjne na klasycznego Forda, z podziałem na bok, a zostaniesz wybaczony, że patrzyłeś na kolekcję z wczesnych lat 60-tych.

 

Ze względu na charakter marki Aspesi udało się przejść przez burzliwy przemysł modowy ze względną łatwością, dekada po dekadzie. Chociaż ich PR może czasami wydawać się prawie „nieszkodliwy”, ich innowacyjne, ponadczasowe projekty pozostawiły ślad na przestrzeni lat; wczesne projekty Aspesi odegrały kluczową rolę w stworzeniu ikony Moncler płaszcz „puffa”.

 

Proste, ale w żadnym wypadku nie uproszczone, nacisk kładziony jest na Aspesi jesień / zima ’11 kolekcja wyróżnia się nienagannymi krojami i wyjątkowymi materiałami. Każdego roku włoska marka przechodzi szeroko zakrojone badania tkanin, wprowadzając najnowsze osiągnięcia do swojej selektywnej oferty. Cicho niekonwencjonalne i celowo niedostatecznie promowane, Aspesi niemniej jednak zdobyła oddanych zwolenników wymagających klientów, którzy reagują na niezmienną, ponadczasową jakość kolekcji.

 

Partnerstwo z Grupa poziomów Dwunasta trzydzieści we wrześniu tego roku Aspesi uruchomić swój pierwszy sklep e-commerce. Każdy element strony internetowej jest projektowany i konstruowany na zamówienie, zgodnie z unikalnymi potrzebami firmy i wokół koncepcji luksusowej odzieży codziennej Aspesi. Witryna oferuje bogate zdjęcia produktów, zawartość marki i ulepszone funkcje zakupowe, takie jak „searchandising” – dynamiczne narzędzie merchandisingowe oparte na preferencjach klientów w czasie rzeczywistym – w celu zapewnienia płynnego, funkcjonalnego i doskonałego doświadczenia zakupowego.

Oprócz nowej witryny e-Commerce (www.aspesi.com) marka jest sprzedawana wyłącznie w sklepach Aspesi w Europie i Japonii. Przeglądaj i ciesz się Panami.

www.aspesi.com

Dodaj komentarz