Architektura perfum Comme des Garçons

Comme des Garçons Parfum wydało trzy limitowane edycje perfum na 2013 rok. Stworzone przez Lindy Foss-Quillet, malarkę i znawcę perfum, która koordynowała wybór kolorów i wykończenia różnych materiałów. Oraz Frederic Couderc, stolarz dla przestrzeni i instalacji Comme des Garçons. Para badała nowe koncepcje wymiarowe wokół trzech klasyków Comme des Garçons – 2, Wonderwood i Amazingreen.

„Oboje uwielbiamy oryginalny kamienny kształt butelki perfum i nie chcieliśmy go zakrywać, ukrywać ani przeprojektowywać. Pomyśleliśmy więc: zróbmy obudowę, w której widać butelkę perfum, ale jest uwięziona na jakimś rusztowaniu. Chcieliśmy zrobić coś spektakularnego i wywrzeć silny, ale prosty efekt wizualny. Pomysł polegał na stworzeniu kontrastu między pięknie zaprojektowanym produktem, takim jak CDG 2, Wonderwood lub Amazing Green, a industrialną strukturą architektoniczną wykonaną z materiałów codziennego użytku, takich jak plastik, metal i śruby ”. Lindy i Fred

Premiera w połowie listopada we wszystkich sklepach Comme des Garçons, Dover Street Market London i Ginza oraz w najlepszych sklepach specjalistycznych na całym świecie. Zalecane ceny detaliczne: 98 euro, 85 funtów, 135 dolarów i 12,800 jenów.

comme-des-garcons.com

Dodaj komentarz